Müügi ja privaatsuspoliitika

1. ÜLDSÄTTED
1.1. OÜ Cerveau tervishoiuteenuse osutamise üldtingimused („Üldtingimused“) sätestavad OÜ Cerveau ning teenuse saaja („Kliendi“) õigused, kohustused ja vastutuse kliendile OÜ Cerveau tervishoiuteenuse („Teenus“) osutamisel.
1.2. Teenuse osutamise lepingu moodustavad üldtingimused, patsiendiga eraldi suuliselt või kirjalikult kokkulepitud tingimused ning lisaks eeltoodule reguleerivad Kliendi ja OÜ Cerveau vahelisi suhteid asjakohased Eesti Vabariigi ning Euroopa Liidu õigusaktid (sh võlaõigusseadus, tervishoiuteenuste korraldamise seadus, ravikindlustuse seadus, Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärus).

 

2. TEENUSE OSUTAMISE LEPING
2.1. Teenuse osutamise leping loetakse OÜ Cerveau ja kliendi vahel sõlmituks kui Klient broneerib Teenuse osutamise aja OÜ Cerveau -s või broneeringu puudumisel teenuse osutamise alustamisega.
2.2. OÜ Cerveau võib lepingu sõlmimisest keelduda, kui see ei ole Kliendi tervise seisukohast näidustatud või kui selgub, et teenuse osutamise eesmärk ei ole tervisehoiu teenuse saamine, vaid midagi muud.
2.3 OÜ Cerveau võib lepingu sõlmimisest keelduda, kui on alus arvata, et eesmärgiks pole tervisehoiu teenuse saamine, vaid klient nõuab korruptiivset tegevust, et näiteks saada riigi või mõni asutuse poolt teatud hüvisid. Kui see selgub teenuse osutamisel ajal, samuti on õigus OÜ Cerveau`l lepingut lõpetada.
2.4 OÜ Cerveau võib lepingu sõlmimisest hetkel keelduda, kuna ta näeb, et patsient vajab statsionaarset ravi.
2.4 Klient võib teenuse osutamise lepingu igal ajal põhjust avaldamata üles öelda.
2.5 OÜ Cerveau võib lepingu üles öelda mõjuval põhjusel, kui asjaolusid arvestades ei ole võimalik teenuse osutamist jätkata.
2.6 Teenuse osutamise leping lõppeb teenuse osutamise lõppemisega, teenuse osutamise ülevõtmisega teise teenuse osutaja poolt, Kliendi surmaga või lepingu ülesütlemisega.

 

3. TEENUSE OSUTAMISE JA AJA BRONEERIMINE
3.1. Teenuse osutamise aega broneeritakse kodulehe broneerimissüsteemis või e-posti teel.
3.2. Kliendil on õigus broneeringut muuta või tühistada teavitades sellest OÜ Cerveau vähemalt 24 tundi enne vastuvõtu algust
3.3. OÜ Cerveau`l on õigus muuta teenuse osutamise aega juhul, kui töökorraldusliku probleemi tõttu ei ole teenuse osutamine kokkulepitud ajal võimalik
3.3. Kui Klient ei ilmu kokkulepitud ajal vastuvõtule ja ei ole teavitanud OÜ Cerveau-d vastuvõtule jõudmisest, kohustub Klient tasuma vastuvõtu tasu vastavalt Cerveau hinnakirjale.
3.5. OÜ Cerveau võib teenuse broneeringut muuta või tühistada, kui Kliendi seisundit arvestades pole teenuse osutamine võimalik
3.6. OÜ Cerveau võib teenuse broneeringut muuta või tühistada, kui Klient hilineb kokkulepitud ajal teenuse osutamisele rohkem kui 15 minutid.
3.7. OÜ Cerveau teavitab Klienti teenuse osutamise aja muutmisest ning pakub välja uue aja

 

4. KLIENDI KOHUSTUSED
4.1. Klient on kohustatud ilmuma vastuvõtule kokkulepitud ajal.
4.2. Klient on kohustatud tutvustama OÜ Cerveau-le kõik teenuse osutamiseks vajalikud asjaolud. Eesmärgiks on see, et teenus oleks nii
kvaliteetne, kui ka asjakohane, et saaks vältida teenuse osutamisel igasuguseid vigu.
4.2.1 Samuti klient peaks täitma kõik spetsialisti poolt antud juhiseid, et teenus oleks nii kvaliteetne ja oleks kliendi tervise paremas huvides. Samuti, et saaks vältida igasuguseid vigu. Ebapiisava, ebakorrektse või eksliku info esitamisel või spetsialisti juhiste mitte täitmisel/ ebakorrektsel täitmisel teenuse osutamise tekkinud probleemide eest vastutab klient ise.
4.3. Klient on kohustatud täitma OÜ Cerveau poolt antud juhiseid, mida OÜ Cerveau teenuse osutamiseks annab ja kvaliteetse teenuse osutamiseks vajab.
4.4. Klient on kohustatud esimesel võimalusel teavitama OÜ Cerveau oma kontaktandmete muutumisest. Kui klient ei ole teavitanud enda muutunud kontaktandmetest, siis OÜ Cerveau ei vastuta info kohalejõudmise eest.
4.5 Klient kohustub järgima OÜ Cerveau kodukorda ning muid kliendile teatavaks tehtud eeskirju ja nõudeid.
4.6 Klient peaks vältima vastuvõtule ilmumist haigena mis võib mõjutada ka OÜ Cerveau spetsialistide haigestumist
4.7 Kliendil on kohustus täpsustada oma soove ja koos terapeudiga teraapia/uuringu/sekkumise eesmärke. Osutatud teenuse kvaliteet sõltub kliendi ja terapeudi koostöö edukusest. Kuna koostöö võib ebaõnnestuda ja eelkõige kliendi ja terapeudi arusaamad mis toob teraapia efekti võivad erineda, siis OÜ Cerveau ei saa lubada kliendile: „ täieliku paranemist või vastamist tema ootustele“. Missugused on oodatava teraapia efekti markerid, teraapia eesmärgid, takistused – sellest on vaja spetsialistiga kokku leppida.
4.8 Kui klient näeb, et teraapia siiski ei too oodatavaid tulemusi või arusaamad teraapiast ja selle kulgemisest on erinevad, siis on kliendil kohustus sellest spetsialistile esimesel võimalusel teada anda. Soovi ja võimaluse korral proovida leida koostöö võimalusi. Kliendil on õigus esitada ettepanekuid ja kaebusi: info@cerveau.ee. Igal hetkel saab ka spetsialistiga siiski koostööd lõpetada. Siin tasub arvestada, et vahepeal teraapia efekt sõltub ka muudest asjaoludest: kliendi medikamentosne ravi, füüsiliste haiguste ravi, mille eest vastutab ka klient ise. Medikamentosse ravi korral peaks klient täpsemalt lähtuma juhistest. Teatud juhtudel teraapia efekt võib mitte vastata kliendi ootustele, kuna puudub medikamentosne ravi, mis võib teatud juhtudel olla näidustatud.
4.9 Klient on kohustatud teavitama oma seisundi halvenemisest spetsialistile. Tasub meeles pidada, et akuutse psüühiliste seisundite puhul: nagu suitsiidiplaan, kliendi süstemaatiline alkoholi, narkootikumide või mu ainete tarvitamine, käesolev psühhootiline seisund jne. võib olla sekkumist/teraapiat takistav tegur. See tähendab, et oodatav teraapia efekt võib olla raskendatud kliendi seisundi tõttu. Sellel juhul on kohustatud klient pöörduma kas statsionaari, vältimatu abisse või alkoholi-muu ainetega tegeleva raviasutuse poole.
4.9.1 Teatud sekkumised võivad mõjutada kliendi seisundi halvenemisele, millega võivad kaasneda nii suitsiidimõtted/plaanid, kui ka enesevigastamine, näiteks trauma käsitlus. Klient on kohustatud teavitama kas enne sekkumise algust või sekkumise ajal nendest asjaoludest ja otsustama koos terapeudiga kas neid teemasid käsitletakse või mitte, millal seda tehakse, mis ulatuses ja kas käsitletakse üldse. Teraapiaga või muu sekkumisega seoses võivad kaasneda negatiivsed emotsioonid mis võib olla osa teraapiaga kaasnevatest protsessidest. Negatiivsete emotsioonidega kaasnevate käitumise eest aga vastutab klient ise.
4.10 Teenuse kvaliteet sõltub kliendi motivatsioonist, koostööst spetsialistiga ja praegusest füüsilisest või vaimsest seisundist. Kliendi kohustus on olla sekkumiseks valmis, tegema kodutööd ja võimalusel olema võimeline teraapias osalema. Kui see pole siiski võimalik, siis tasub kaalutleda ambulatoorse sekkumise asemel ka muid sekkumisviise: statsionaarne ravi, medikamentosne ravi jne.
4.11 Kliendi on kohustus tutvuda teenustega ja broneerida endale sobiva. Kui klient kahtleb valikus on võimalik alustada kas kliinilise või psühholoog-nõustaja konsultatsioonist, kes saab kliendi vajadusel suunata. Mittesobiva teenuse broneerimise eest vastutab klient ise.

 

5. KLIENDI ÕIGUSED
5.1. Kliendil on õigus saada vajadustele vastavat teenust
5.2. Kliendil on õigus saada pakutavate teenuste kohta vajalikku infot
5.3. Kliendil on õigus saada nõu ja abi kui tema õigusi on rikutud.
5.3.1. Igasuguseid kaebusi või arusaamatusi proovitakse alguses lahendada suulisel või kirjalikul teel ja leida mõlemale osapoolele sobivaid lahendusi.
5.4 Kliendi on õigus pöörduda teise teenuse osutaja juurde, kui ta pole nõus saadud uuringute tulemustega, spetsialisti arvamusega või sekkumise/teraapia plaaniga.

 

6.  OÜ CERVEAU KOHUSTUSED
6.1 OÜ Cerveau on kohustatud järgima teenuse osutamise lepingute puhul kehtiva võlaõigusseaduse 41. peatükis sätestatut.
6.2 OÜ Cerveau on kohustatud teavitama Klienti tema tulemustest ja tervise seisundist, võimalikest haigustest ja nende kulgemisest, pakutava teenuse olemusest, teenuse osutamisega kaasnevatest võimalikest ohtudest ja tagajärgedest.
6.3 OÜ Cerveau on kohustatud dokumenteerima teenuse osutamise vastavalt kehtivatele nõuetele
6.4OÜ Cerveau on kohustatud teenust osutama eesti keeles. OÜ Cerveau ja kliendi omavahelisel kokkuleppel võib teenust osutada ka mõnes muus keeles.
6.5 OÜ Cerveau on kohustatud hoidma saladuses teenuse osutamisel teatavaks saanud andmeid Kliendi isiku ja terviseseisundi kohta, v.a. juhtude korral kus on oht kliendi, teise inimese elule või lapse heaolule või tervisele

 

7.  OÜ CERVEAU ÕIGUSED
7.1 OÜ Cerveau`l on õigus teenuste eest küsida ettemaksu
7.2 OÜ Cerveau`l on õigus lõpetada teenuse osutamine kliendile, kes on üldtingimusi oluliselt või süstemaatiliselt rikkunud, on regulaarselt tühistanud vastuvõtuajad
7.3 OÜ Cerveau`l on õigus jätta asendamata või määramata uued vastuvõtuajad, kui Klient ei ole teavitanud oma mittetulemisest
7.4. OÜ Cerveau`l on õigus hilinemise korral osutada vastuvõtt Kliendile osalises mahus või keelduda teenuse osutamisest kui selle osutamine ei ole enam ajaliselt võimalik.
7.5 OÜ Cerveau`l – on õigus keelduda teenuste osutamisest narkootilise/psühhotroopse, alkohoolse või muu aine kasutamise tunnustega või nende ainete jääknähtudega klientidele
Teenuse keeldumisel piisab kahtlusest viimati mainitud ainete tarvitamisele.
7.6 OÜ Cerveau – on õigus keelduda teenuste osutamisest kui klient käitub agressiivselt või ähvardab kas suuliselt või kirjalikul teel.
7.7 OÜ Cerveau võib teenuse edaspidises osutamisest keelduda, kui see ei ole Kliendi tervise seisukohast näidustatud või kui selgub, et teenuse osutamise eesmärk ei ole tervisehoiu teenuse saamine, vaid midagi muud.
7.8 OÜ Cerveau`le või selle spetsialistidele varalise, moraalse, füüsilise või tervisliku kahju tekitamise korral on õigus OÜ Cerveau`l nõuda kliendi poolt saadud kahju heastamist
7.10 OÜ Cerveau`l on õigus lõpetada teenust, kui see enam pole kliendile vajalik
7.11 Teenuse ainuõigused kuuluvad OÜ Cerveau`le. Kliendil on keelatud OÜ Cerveau intellektuaalse tegevuse tulemusi kasutada.
7.12 OÜ Cerveau`l on õigus mõni spetsialisti või OÜ Cerveau suhtes mittetõelise, ebakorrektse, moondatud või halvustava info esitamisel esitada kaebus kohtule ja nõuda mainekahju või moraalse kahju heastamist kogu selle aja ulatuses mis kahju kestab.

 

8. TEENUSE EEST TASUMINE
8.1. Klient kohustub tasuma talle osutatud tervishoiuteenuse eest OÜ Cerveau kehtivale hinnakirjale
8.2. Kehtiv teenuste hinnakiri on avaldatud OÜ Cerveau kodulehel
8.3. Teenuse eest tasub klient 100% ettemaksu broneeringu tegemise ajal.
8.4. Juhul kui klient ei saa vastuvõtule tulla ning on 24h ette teatanud oma mitte tulemisest, siis kohustub OÜ Cerveau kliendile pakkuma uut aega või tagastama kliendile ettemaksu summa kümne tööpäeva jooksul.
8.5. Hilisemal etteteatamisel kui 24h tagastab OÜ Cerveau kliendile teenuse hinnast 60%. Mitteilmumisel teenusele pole OÜ Cerveau kohustatud kliendile tagastama teenuse eest tasutud summat.
8.6 Teenuse eest tasumine toimub broneerimisel makselingi kaudu, kohapeal pangkaardiga või pangaülekandena. Teenuse osutamine toimub pärast makse tasumist

 

9. ISIKUANDMETE KAITSE, AUTORIÕIGUSED, KONDFIDENTSIAALSUS
9.1. OÜ Cerveau kaitseb ja hoiab saladuses talle avaldatud isiklikku informatsiooni, dokumenteerib sellest ainult asjakohase ning ei avalda saadud informatsiooni ilma kliendi nõusolekuta.
9.2. OÜ Cerveau töötleb isikuandmeid, sealhulgas Kliendi terviseandmeid teenuse osutamiseks ja muude teenuse osutamiseks õigusaktidega pandud ülesannete täitmiseks.
9.3 Teraapia saladuse hoidmise kohustuse täitmisest võib kõrvale kalduda, kui andmete avaldamata jätmise korral võib klient või mõni teine inimene oluliselt kahju saada (oht tervisele või elule) või lapse heaolu/ tervis võib olla ohus
9.3.1 Andmete järelepärimine peaks aga olema seadusega kooskõlas, põhjendatud ja seda avaldatakse vaid selles ulatuses mis on menetluse või kohtu protsessi jaoks vajalik ja eelkõige põhjendatud. Seadusega mitte kooskõlas andmete avaldamisest on õigus OÜ Cerveau`l keelduda. OÜ Cerveau`l on ka õigus küsida selgitusi saadetud päringute kohta, millest päringute vastasime tähtaeg võib olla edasi lükatud.
9.4 Teraapia, uuringute tulemusi ei avaldata posti teel. Tervisega seotud andmed on kliendiga kokkuleppel kättesaadavad talle terviseportaalis. Kliendi terviseandmete avaldamise ulatuses nt. terviseportaali võib spetsialistiga kokku leppida. Kuid tasub arvestada, et spetsialist lähtub andmete avaldamisel patsiendi tervise huvidest, kollegiaalsuse põhimõttest ja oma arvamusest. Spetsialisti arvamus võib teatud juhtudel kliendi arvamusest erineda.
9.5 OÜ Cerveau`l on õigus lõpetada või mitte alustada teenuse osutamist, kui selgub, et klient kasutab asutuses video- või helitehnikat salvestamiseks. Teeb sekkumistest heli- või audiosalvestusi. Sel juhul on OÜ Cerveau`l nõuda ka trahvi või andmete avaldamisel, nende andmete kustutamist. Tasub arvestada, et konfidentsiaalsuse nõue kehtib ka kliendile.

 

10. LEPINGUS REGULEERIMATA KÜSIMUSED
10.1 Pooled vabanevad vastutusest käesolevast lepingust tulenevate kohustuste osalise või täieliku täitmata jätmise eest, kui tegemist on tehnilise rikkega, mis takistab teenuse osutamist
10.2 Pooled vabanevad vastutusest käesolevast lepingust tulenevate kohustuste osalise või täieliku täitmata jätmise eest, kui tegemist on lepingu täitmist takistavate riigi- või munitsipaalasutuste ja haldusasutuste aktide vastuvõtmisega
10.3 Pooled vabanevad vastutusest käesolevast lepingust tulenevate kohustuste osalise või täieliku täitmata jätmise eest, kui see muutus võimatuks vääramatu jõu tõttu
10.3.1 Vääramatu jõu sündmusest mõjutatud Pool peab esimesel võimalusel teavitama teist Poolt kirjalikult viie (5) tööpäeva jooksul, esitades pädeva ametiasutuse kinnituse vääramatu jõu sündmuse olemasolu kohta.
10.3.2 Kui vääramatu jõu asjaolud kestavad kauem kui üks (1) kuu, on kummalgi poolel õigus keelduda käesolevast lepingust tulenevate kohustuste edasisest täitmisest, tingimusel et teisele Poolele hüvitatakse tegelikult tehtud kulutused.
10.4. Käesoleva lepinguga reguleerimata küsimusi reguleeritakse vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Kõik lepingust või sellega seotud vaidlused ja erimeelsused lahendatakse võimalusel pooltevaheliste läbirääkimiste teel. Kui pooled kokkuleppele ei jõua, arutatakse vaidlusi kehtivate õigusaktidega ettenähtud viisil Harju Maakohtus. Pretensioonimenetluse järgimine vaidluste lahendamisel on pooltele kohustuslik, samas kui pretensioonile vastamine ei tohiks ületada 14 (neljateist) kalendripäeva alates selle kättesaamisest.

 

11. LEPINGU KEHTIVUS

11.1 Leping jõustub hetkest, mil Klient broneerib Teenuseks aja ning kehtib kuni Poolte kohustuste täieliku täitmiseni.

1. Ettepaneku või kaebuse saab esitada OÜ Cerveau-e -maili teel aadressil info@cerveau.ee.
2. Ettepanek peab sisaldama ettepaneku esitaja andmed mille järgi saaks teda tuvastada, anonüümsetele kirjadele OÜ Cerveau ei vasta.
3. Kaebused või ettepanekud peaks olema kajastatud sisu ja konkreetne soov/ettepanek.